حمايت تمام قد پادشاه سعودي از کشتار مسلمانان نيجريه

      

((ملک سلمان)) پادشاه سعودي در تماس تلفني با «محمد بوهاري» رئيس‌جمهور نيجريه، تلويحا شيعيان نيجريه را به اقدامات تروريستي عليه دولت اين کشور محکوم و اعلام کرد که عربستان در کنار نيجريه براي مبارزه با تروريسم ايستاده است.

 

به نوشته پايگاه خبري المملکة، «ملک سلمان» پادشاه سعودي در يک تماس تلفني با «محمد بوهاري» رئيس‌جمهور نيجريه گفت: عربستان در کنار دولت نيجريه براي مقابله با تروريسم ايستاده است؛ همچنين ما در کنار شما در پي عمليات تررويستي که احيرا در نيجريه اتفاق افتاده است؛ هستيم.

 

پادشاه سعودي تأکيد کرد: اسلام اين گونه عمليات‌هاي تروريستي را محکوم مي‌کند و ما هرگونه دخالت خارجي که ثبات و امنيت نيجريه را هدف قرار داده باشد را محکوم مي‌کنيم.

 

در ادامه اين گفت‌و گوي تلفني، پادشاه عربستان از رئيس‌جمهور نيجريه به علت پيوستن اين کشور به ائتلاف جديد عربستان موسوم به «ائتلاف اسلامي نظامي عليه تروريسم» تشکر کرد.

 

در مقابل نيز، «محمد بوهاري» با تقدير و تشکر از ملک سلمان نسبت به کمک‌هاي عربستان به اين کشور، از سفر قريب‌الوقوع خود به عربستان خبر داد.

 

يکشنبه هفته گذشته، در حمله ارتش نيجريه به منزل شيخ زکزاکي رهبر شيعيان نيجريه و حسينيه بقيه‌الله شهر «زاريا» بيش از 800 شيعه به شهادت رسيده و شخص شيخ زکزاکي و همسرش نيز به شدت زخمي شده و هم اکنون در بازداشت به سر مي‌برند.

 

منبع: فارس

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اخبار ، ،
برچسب‌ها:

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • املاک